Bukefalos 28 år!

frakt av sadel?*skåne-värmland*

T

Tomaten

har köpt en sadel som jag ska fraka hem från skåne*bor i värmland* vilket är billigaste sättet att skicka på?
 
Jag har bäst erfarenhet av Bussgods. Bussgods i Skåne har ett enhetspris för frakt av sadlar och det är 150:- :)
Fast när jag skickat åt andra hållet dvs. Gävleborg - Skåne kostade det mej 120:- upp till 10 kg.
 
Använd absolut bussfrakt! Det är billigt och dom har fast pris för sadlar. :) Gå inn på bussfrakt.se Postfrakt är dyrare! :(
 
Det finns inget (www)bussfrakt.se

Du måste ha skrivit fel url!
 
Det var nog Bussgods som avsågs.

Om man söker på bussgods eller bussfrakt i t.ex. GOOGLE så får man mängder med träffar.

Nästan samtliga bussbolag tar med gods om man frågar, även de som inte finns med i Gods/Frakt-listor som t.ex. lokaltrafiken.

Skåne-Värmland finns det många olika alternativ.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 583
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Nepenthe
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 938
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 370
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp