Fram med era skinnybilder

Sv: Fram med era skinnybilder

Åååh , har precis sålt av mina två svin pga att jag har blivit sambo med en allergiker, och ser nu lite hopp, hur är dessa med allergier ? *hoppas hoppas hoppas att det skulle kunna funka*
Skulle gärna fortsätta att ha matsvin :D
 
Sv: Fram med era skinnybilder

Skinny är inte allergivänliga. Då allergin inte är i pälsen utan stövet från huden, spånet och höet.
Så skulle inte tro att skinny funkar bättre. Kolla närmare på dom olika långhårs isf. Har för mig nån av dom är mer allergivänlig, men har dålig koll på långhår!
 
Sv: Fram med era skinnybilder

Ja det är synd, för det är jättemysiga djur! :D
Min skinny är den mysigaste av alla mina 8 marsvin dessutom! :love:
 
Sv: Fram med era skinnybilder

jag har haft marsvin i över tio år, virvel och långhår, så det var med gråten i halsen jag lade ut dom på blocket när jag insåg att jag var fast med pvn...
dom verkar vara supertrevliga :love:
 
Sv: Fram med era skinnybilder

Men vad hade du för långhår.
Man brukar ju säga att djurallergiker kan tåla djur som inte fäller.
Och har för mig att något av långhårsraserna är mer allergivänliga.

Tråkigt att din pojkvän är allergisk för det är underbara djur!
Jag lär nog aldrig kunna ha allergisk pojkvän kan inte leva utan hund och nu har jag svårt att tänka mig leva utan marsvin, och har häst osv osv :p hahaha
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
68 230
Senast: Barret
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
935
Senast: skiesabove
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
75 76 77
Svar
1 520
· Visningar
49 797
Senast: Wille
·
Hemmet Nu när vi flyttat upp och sover på övervåningen är det dags att ta tag i husets sista toalett, som under hela tiden gått under...
2
Svar
28
· Visningar
2 141
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp