Milosari

Trådstartare
gissa vem som har den bästa hunden i världen? jag försåss :D. jag och min duktiga, pluttiga, söta flisan :love: mötte en massa hundar när vi var ute på promenad och hon skälle bara på en (den första som dök upp oväntat) fast när jag kom (hon var lös i hundrastgården) och gav henne godis struntade hon i den andra hunden! och precis innan vi kom hem mötte vi en cocker på 6-7 m avstånd och hon reste inte ens ragg! :bump:

detta var den bästa födelsedagspresent jag kunde få :love: (fyller år i morgon :D)

SÅ kul för Er! :bump: Måste kännas skönt om man haft det som problem. Det är bara att jobba vidare så kanske du får fler sådana här dagar!

Grattis i förskott!! :bow: *garderar mig ifall jag skulle glömma*

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 552
Senast: Trassel12
·
Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är... 2
Svar
33
· Visningar
5 226
Övr. Hund Efter 10 år utan hund köper pappa äntligen en ny familjemedlem. Flatcoated retriever valp kom hem igår kväll :love: Själv har jag som...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 557
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Vi som letar häst II