Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med matsale alla över 70 blir irriterade för att man inte stressar på lite, det är kö in i restaurangen, kö vid alla diskarna och kö vid kaffeautomaten. Om det tar mer än 30 sekunder för att man får hjälp av någon eller ger hjälp och ett leende åt någon med ett tack elelr gracias... Vi är faktiskt fler här... örebroare har ingen vett och etikett "hörde jag bakom ryggen", så jag tog min kaffekopp och rullade ut mitt på en gräsmatta för att inte störa någon... Och nåde mig och andra om man snor dessa äldre kvinnors plats som de troligen haft varje år vid sina besök... Undrar när man får guldpläterat bordsplaceringskort efter hur många år, menar jag... i och för sig har jag inte sett några bordsplaceringskort med namn på alls hittills och vi har överlevt bra de dagar vi har varit här innan svensklasten igår landade....

Ioni är nöjd med mig och jag ska inte självträna under helgen, utan vila... Benen är han nöjd med och det är ju det att jag sparkar mig runt på min stol med hjul hemma. men det är mage och midjepartiet som säckar ihop och gör ont i ryg och sida efter en hel dag, så balans och ork att gå med rullator hela tiden inte funkar. Men vi avslutade träningen i gympasalen med lite rullatorgång... även om jag var lite för trött då efter annan träning.
 

Hoppas att du får en bra vistelse där. Los Cristianos är underbart, längtar dit igen. Många år sedan sist men Teneriffa kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp