Fredagskul

Digbil

Trådstartare
Såg denna på FB. Tydligen en "svensk" meny från Agadir. Fejk eller ej, jag skrattar så jag gråter.

menuu_zps9e354beb.jpg

Sv: Fredagskul

-Jag tar lite Apsbergesoppa, tack!

Och varför är banana-split dyrare än banan spleet?
Det kanske är enklare att spleeta?

Exklusivt att servera Lommkött :D

Undrar om det är storlom, vitnäbbad islom eller någon annan sorts lom dom har lyckats få tag i... Dom kanske även serverar lomägg ?

Asperge, Sjöfnukt, Tost"vol au vent" med sjöfnuk, Pil-pil, Suppnéme, GRÖN SCHNITZEL, Rognons, Pammenvben, Pormmenvben, Örgg, Petenfisk, Vanglisk... åh, herreGUD! jag fattar ingenting! xD

"En grillad oxhane tack med lite vitpök på sidan" :rofl: det bästa är att de har inte ens använt Google för SÅ fel blir det inte! O_o

Liknande trådar

Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 959
Senast: Otherside
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·
Tjatter I går var jag på ett valborgsfirande där jag såg 2 bekanta genom ridningen. Ingen av dessa säger hej till mig och undviker ögonkontakt... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 550
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka