Bukefalos 28 år!

Frisk, äntligen

B

Bus

Min lilla pärla har varit sjuk en tid nu, går med huvudet på sne och skakar och kliar hela tiden. så hon fick en kur antibiotika och det blev bra tills vi sluta med den. Det tog nio dagar sen var skiten tillbaka. Så in till sjukan igen, nytt prov i örat, en hund som denna gång högg mot vet. :o :o ( har aldrig huggit förrut) och så en ny kur antibiotika och även kortison. Nu är det snart två veckor sen hon sluta med sista kuren och jag hopppas att hon nu är bra. :love: :love:
 
Vi håller tummarna för dig och hoppas dom får vara friska nu. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 346
Senast: manda
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 482
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
4 833
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 397
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Högtalare
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp