Bukefalos 28 år!

Frisör i Göteborg

YaHilweh

Trådstartare
Jag har senaste gångerna klippt mig på frisörskolan på södra vägen, men då de nu har sommarstängt i någon vecka och jag ska på bröllop så har jag nu problem med att hitta någonstans att klippa mig.

Det ska vara prisvärt och gärna någon som vågar sväva ut och göra sin grej av frisyren. Som ser vad jag som kund passar i.

Alla tips och idéer är välkomna.
 
Långt utanför Göteborg men har aldrig hittat något som matchar Emelie på Klippstudion i Nödinge. 20 min med pendeltåg. Precis som du säger gör hon sin grej, har aldrig vart missnöjd där. Har haft kort, långt, mörkt, ljust osv, alltid nöjd! :)
 
Salong Guld på Andra Långgatan! Så himla duktiga. Och trevliga! Du kan kolla på deras FB-sida för lite mer utsvävande frisyrer de gjort :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 061
Fritid Hej! Har en dag och en kväll i Göteborg. Vad ska jag hitta på? Går gärna på museum, utställningar gillar design, djur, natur, musik...
Svar
14
· Visningar
527
Senast: Tiffany
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 666
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp