Bukefalos 28 år!

Frisyrfråga

Tassetass

Trådstartare
Går frisyrer liknande dessa att permanenta sig till eller är det enbart en fråga om självfall och/eller styling?

Soft-curls-hairstyles.jpg


short-hairstyles-for-curly-hair-women_24.jpg
 
Sv: Frisyrfråga

Locktång skulle jag tippa på att de använd till de frisyrerna, huruvida de går att permanenta sig till överlåter jag till nån annan att svara på :)
 
Sv: Frisyrfråga

De där frisyrerna är gjorda med locktång.

Man kan aldrig någonsin garantera ett resultat med en permanent. Alla hår reagerar olika på permanentvätskan och drar upp sig och formar sig olika.
Rullar man med spolarna lodrätt och har stora spolar kan det bli någorlunda sådär. Det kan även lika gärna bli rakt eller mycket lockigare.
 
Sv: Frisyrfråga

Det där är bara en fråga om styling. Skulle gissa att det tar tre minuter max att fixa med tex en plattång
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Kan vi snacka frisyrer och klippning av håret? Hur ofta klipper ni er? Går ni till frisören eller klipper ni er själva? Vad ingår hos...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 886
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
809
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
746
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp