frukosthjälp!

Sv: frukosthjälp!

Jag har ända sen jag var barn börjat dagen med varm choklad och ett par smörgåsar och nu när jag har tillgång till "riktig" mjölk direkt från producenten (kossan) så är den chokladen helt outstanding. :d
 
Sv: frukosthjälp!

Jag undrar om det den oriktiga mjölken eller oboypulvret som gör att min varma choklad har så liten chokladsmak! :D

kl

Jag har svårt för frukost. Eller ja, egentligen inte frukost utan att äta på morgonen. Jag försöker ibland trycka i mig en macka innan jag pyser på morgonen. Vanligtvis råkar dock min frukost infalla vid lunch istället, ibland på eftermiddagen dessutom. Jag äter när jag är hungrig helt enkelt.

Mannagrynsgröt är gott, varma koppen soppor är lagom när man inte känner för att käka frukost och även stekt potatis med grillkrydda och köttbullar kan vara min frukost. :D Förutom pannkakor, våfflor, varma mackor, rostade mackor osv.
 
Sv: frukosthjälp!

Jag tycker att kokt ägg är överlägset som frukostmat. Antingen bara i äggkopp med salt eller mosat med lite smör.

Omelett går ju bort men fixar du äggröra? Det är också en jättebra frukost.
 
Sv: frukosthjälp!

Håller med övriga, ät den varma mat du vill, huvudsaken är att du får i dig något:)

Varma mackor verkar du ju ha nappat på, det är toppen:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 183
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Jag har senaste tiden varit så otroligt illamående hela tiden, jag mår illa nästan hela dagarna men när jag äter är det hemskt. Det...
2
Svar
32
· Visningar
5 266
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 128
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp