Bukefalos 28 år!

Frysar på ingång...

Sv: Frysar på ingång...

Tyckte mig kunna känna en till i alla fall, men det kan ju vara diverse inälvor likväl :crazy:

Men jag hoppas att det dyker upp minst en till...Gärna fler ;)
 
Sv: Frysar på ingång...

Grattis till "rödrävsbollarna":love: oh vad spännnade jag vill ju sitta här vid datorn o kolla mer men är på väg till Åre på kurs, hoppas hotellet erbjuder datorer (herregud vad beroende man blivit egentligen:angel: )
prillan
 
Sv: Frysar på ingång...

Jag har ju glömt fråga om du kommer behålla någon minifrys :D
 
Sv: Frysar på ingång...

Alla_3_2.jpg


Alla_3_1.jpg


Lugnt i lådan, så det verkar vara färdigt nu. Kom en moderkaka för en stund sedan, så det var nog den jag kände ;)
 
Sv: Frysar på ingång...

Synd att det inte kom fler, men skönt att både tik och valpar mår bra!:)
 
Sv: Frysar på ingång...

Valpar_3_2.jpg


Mamma ute på kisspaus, då går det bra att fota de små ;)

Lite stor bild :angel: Men då syns de små bättre i all sin söthet :devil: :D
 
Sv: Frysar på ingång...

De där små kommer ju vara hur söta som helst när de är runt 5 veckor :)
 
Sv: Frysar på ingång...

Ooo va kul :D Jobbigt att det inte blev några fler.. tänkte på att det va många som stog på kö :p
Men underbara är dom ju :o Trots att de är nyfödda :p
 
Sv: Frysar på ingång...

De flesta valpar är söta, men det är nått speciellt med små finnspetsvalpar :love:
 
Sv: Frysar på ingång...

Det måste gå hyffsat att skilja dem åt......dom verkar, enligt bilderna iaf;) , vara olika i färgen. Mörkare och ljusare......

.......vilken är Barr Berit ;) :D :angel:
 
Sv: Frysar på ingång...

Så hade man inte tid att vara inne på Buke under hela gårdagen, och så ser man detta när man sätter på datorn idag :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
693
Senast: Otherside
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: Lutten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 895
Senast: orkide
·
Hundavel & Ras Hur lång tid brukar det ta innan ens MH kommer upp på avelsdata? Jag såg en hund få upp resultat bara en vecka efter att det gjordes så...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp