Fuktskadad iPhone

Han sa att han lagat den så gott det går, och att "baksidan" på telefonen torkat men att skärmen fortfarande är paj och inte verkar bli bättre. Det är en spricka i baksidan på telefonen där vattnet kommit in, så därav mer skada än vad hade hade gjort om telefonen varit hel.
Tradigt. Men de är tåliga som f-n så jag tror fortfarande att det finns en chans. Men den behöver nog få torka länge.
 
Tradigt. Men de är tåliga som f-n så jag tror fortfarande att det finns en chans. Men den behöver nog få torka länge.

Jag sålde den till honom nu, så fick jag i alla fall in pengar på det. Så nu står jag plus/minus noll i form av utgifter. Har en säkerhetskopia i iCloud och mitt SIM-kort i en liten påse.

Gick till Telia för att hämta ut en ny telefon. Dock kan jag göra detta först 12 juli eftersom jag kan förlänga nuvarande abonnemang först då, och förlänger jag det så får jag också 2300:- rabatt på nästa telefon. Så det är planen, och då får jag också lite tid på mig att fundera på vilken telefon jag vill ha. Så nu måste jag bara ha en tillfällig telefon fram tills dess, pratade med jobbet och de har en som ligger på kontoret. Så ska knata dit efter lunch och hoppas på att mitt SIM-kort fungerar i den så jag slipper ha temporärt telefonnummer också :D

Himla strul, alltså :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 481
IT & mobiler Min gamla telefon fick en smäll för några veckor sedan, så att skärmen gick från lite smålurig till helt svart på ett dygn. Det är en...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag kan inte kolla på Svt Play, bilden blir bara svart. Jag får fram alla små bilder på de olika programmen, men när jag klickar på...
Svar
5
· Visningar
2 731
IT & mobiler Jag har två Iphones; en till jobbet och en privat. Jag vill dock ha samma musik på den, dvs den musiken jag köpt via iTunes, samt...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp