Idag har jag verkligen inte haft tid att söka jobb. Dagen började med att boendestödet kom. Hon hade fått covid dagen efter att hon följt med mig till vaccinationsmottagningen och idag var hennes första dag på jobbet igen. Hon var orolig att jag också skulle drabbats av covid för vi satt ju i samma bil på vägen dit och hem, men nä, jag har klarat mig. Den här gången också. Vet inte hur mycket tur jag haft som så ofta klarat mig från att bli sjuk. Jag är tacksam för all tur jag kan få.

Efter boendestödet hade jag möte med psykologen. I fredags blev det ju inställt så jag fick en tid idag i stället.

Sen åt jag lunch och efter det har jag jobbat. Jag blev inte riktigt klar med uppgiften jag fått, men gör klar den i morgon.

Och nu tycker jag att dagen är slut. Det blir inget jobb sökt idag, men tycker att jag har laga förfall.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 310
Senast: Tora
·
  • Artikel
Dagbok Har under större delen av min semester haft så jävla ont i ryggen/höften att jag har svårt att röra mig. Försöker göra övningar som ska...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: enough
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag träffat både rehabkoordinatorn och haft möte med fk och af. Mötet med rehabkoordinatorn var bra. Han tyckte jag var tydlig...
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: Nox
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 909
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött
  • Hat
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp