Funderar på att resa i Maj.

En skön resa, tog och slappade mycket och vilade mycket. vintern och våren har slitit hårt på mig och jag behövde verkligen vila. Mycket mer än vad jag viste.

Men jag förstog inte alla frågor jag fick varför jag reste ensam. inte på hotellet men på flyget.
Kul att det var bra!

När man reser ensam får man väldigt ofta frågor om varför. Det är bara att svara som man känner för och sen ignorera :).
 

Bifogade filer

  • DSCN1774.JPG
    DSCN1774.JPG
    250,3 KB · Visningar: 18
Jag hoppas att de som frågade gjorde det på ett trevligt sätt (inte för att det är deras ensak att fråga om hur som helst). Jag skulle också kunna tänka mig att åka utomlands själv, än så länge har det bara blivit inom Sverige. Tycker det verkar väldigt skönt att bara vila och göra vad man vill i några dagar. Och kul att det blev en bra resa, hoppas du fick några bra bilder också eftersom det var ett önskemål 😊
 
Jag hoppas att de som frågade gjorde det på ett trevligt sätt (inte för att det är deras ensak att fråga om hur som helst). Jag skulle också kunna tänka mig att åka utomlands själv, än så länge har det bara blivit inom Sverige. Tycker det verkar väldigt skönt att bara vila och göra vad man vill i några dagar. Och kul att det blev en bra resa, hoppas du fick några bra bilder också eftersom det var ett önskemål 😊
fick lite bilder men jag var för trött för att anstränga mig.
 

Liknande trådar

Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Martenix
·
Relationer Bakgrund, cancerdiagnos under våren. Opererad, cellgiftsbehandlad, ej spridning just NU. Men vet inte hur många år jag har kvar, man...
2
Svar
30
· Visningar
1 671
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 384
Senast: Avalbane
·
Juridik & Ekonomi Har Zlantar idag men är inte så förtjust i den. Har ni någon annan budget-app att rekommendera?
Svar
0
· Visningar
207
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp