Tranan
Trådstartare
detta är hotellet.
http://www.sentidohotels.com/en/hotels/sentido-punta-del-mar
http://www.sentidohotels.com/en/hotels/sentido-punta-del-mar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser härligt ut! Hoppas att du får en fin resa!
Tack så mycketSer härligt ut! Hoppas att du får en fin resa!
Min syrra har just varit i Marocko. Bland annat en tredagarsvandring i spektakulär miljö.Bara jag kan ta vackra bilder så är jag nöjd.
kan bli nästa resaMin syrra har just varit i Marocko. Bland annat en tredagarsvandring i spektakulär miljö.
Hur blev resan?Nu har jag bokat en resa
Mallorca blev det.
En skön resa, tog och slappade mycket och vilade mycket. vintern och våren har slitit hårt på mig och jag behövde verkligen vila. Mycket mer än vad jag viste.Hur blev resan?![]()
Kul att det var bra!En skön resa, tog och slappade mycket och vilade mycket. vintern och våren har slitit hårt på mig och jag behövde verkligen vila. Mycket mer än vad jag viste.
Men jag förstog inte alla frågor jag fick varför jag reste ensam. inte på hotellet men på flyget.
yes boxSkönt att du fick vila!!!
Var du i katedralen?
Skönt att du fick vila!!!
Var du i katedralen?
jag fick i mig lite tapas, helt ok mat.Har du ätit nån god mat då?![]()
fick lite bilder men jag var för trött för att anstränga mig.Jag hoppas att de som frågade gjorde det på ett trevligt sätt (inte för att det är deras ensak att fråga om hur som helst). Jag skulle också kunna tänka mig att åka utomlands själv, än så länge har det bara blivit inom Sverige. Tycker det verkar väldigt skönt att bara vila och göra vad man vill i några dagar. Och kul att det blev en bra resa, hoppas du fick några bra bilder också eftersom det var ett önskemål![]()
Ha ha, jag tänkte på om du var inne i katedralen...på sofflocket! i sängen och vid polen.
Nä, orkade inte. gav den en trött blick utifrån och fotade en koltrast i parken istället.Ha ha, jag tänkte på om du var inne i katedralen...![]()