Funderar på att resa i Maj.

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 100
  • Visningar Visningar 6 293
En skön resa, tog och slappade mycket och vilade mycket. vintern och våren har slitit hårt på mig och jag behövde verkligen vila. Mycket mer än vad jag viste.

Men jag förstog inte alla frågor jag fick varför jag reste ensam. inte på hotellet men på flyget.
Kul att det var bra!

När man reser ensam får man väldigt ofta frågor om varför. Det är bara att svara som man känner för och sen ignorera :).

Bifogade filer

• DSCN1774.webp
    DSCN1774.webp
    175,6 KB · Visningar: 19
Jag hoppas att de som frågade gjorde det på ett trevligt sätt (inte för att det är deras ensak att fråga om hur som helst). Jag skulle också kunna tänka mig att åka utomlands själv, än så länge har det bara blivit inom Sverige. Tycker det verkar väldigt skönt att bara vila och göra vad man vill i några dagar. Och kul att det blev en bra resa, hoppas du fick några bra bilder också eftersom det var ett önskemål 😊

Jag hoppas att de som frågade gjorde det på ett trevligt sätt (inte för att det är deras ensak att fråga om hur som helst). Jag skulle också kunna tänka mig att åka utomlands själv, än så länge har det bara blivit inom Sverige. Tycker det verkar väldigt skönt att bara vila och göra vad man vill i några dagar. Och kul att det blev en bra resa, hoppas du fick några bra bilder också eftersom det var ett önskemål 😊
fick lite bilder men jag var för trött för att anstränga mig.

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
481
Fritid Hur ser avlopps-lösningarna ut i Bulgarien? Kan man slänga toalettpapper i toaletten? Vi var på Kreta i juli och där gick det inte och... 2
Svar
29
· Visningar
2 241
Senast: Luem
·
Fritid Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: gammalek
·
Skola & Jobb Jag reser en del i jobbet, en del minns säkert min gnälltråd om resor i arbetet 😄 det är mycket bättre nu och jag har vettigare resor... 2
Svar
25
· Visningar
1 203
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka