Funderar på hur det skall bli med Bukefalos bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta blogg-script, han lade ner utvecklingen för länge sedan.

Som ni möjligen sett skapade jag för några dagar sedan ett nytt testforum med namnet Dagbok:
http://www.bukefalos.com/forums/dagbok.86/

Min tanke är nog att det framöver skall ta över som platsen där man postar lite mer bloggiga trådar/inlägg.

Jag har rensat bort en del gamla bloggar härifrån och kan tänkas rensa lite till, eventuellt så pass att de som inte varit aktiva senaste 6 månaderna tas bort.

Tanken är sedan att försöka flytta så mycket som möjligt till Dagbok.
Den lösning jag hittills hittat innebär att alla blogginlägg som kan ses av alla flyttas, dock inga kommentarer eller kategori-märkningar. Har ni en blogg som endast kan ses av inloggade eller färre och vill ha dessa inlägg kvar bör ni spara dessa på något sätt. Möjligen försvinner uppladdade bilder/filer också.

Ett annat större problem är att inläggsdatumet som det ser ut nu inte kommer med. Inläggen bör hamna i rätt kronologisk ordning och kanske kan jag sedan gå in och justera varje datum för hand.

Jag kan förstå om ni inte tycker att allt detta är en bra idé. Men framöver kommer det en större uppdatering av forumet och den innebär att blogg-scriptet kommer sluta fungera helt, inte bara lida av ingen utveckling.

Kom gärna med synpunkter och kommentarer nedan och testa gärna Dagbok.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
902
Senast: Wille
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 773
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 715
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 731
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp