Y
Yeeeh_
Hej. Jag skall byta stall då ägarna skall sälja av alla sina hästar. Har hittat ett stall som ligger hyfsat nära mig. Och det vill ha 500 kronor i Kallhyra. Då ingår Box, el och vatten. De har 3 stycken till hästar. 500 kronor i kallhyra är ett helt okej pris tycker jag. Eller vad tycker ni? Men saken är den att ägaren vill att jag skall ta hand om hennes hästar också några dagar i veckan. För hon påstår att 500 kronor är ett väldigt under pris. Där håller jag inte riktgigt med! 500 kronor för box el och vatten tycker jag låter helt rimligt? Eller är jag helt ute och cyklar?
Men däremot kan jag tänka mig att hjälpa till med hennes hästar om hon hjälper mig med min häst några dagar i veckan. Men då tycker jag att det skall läggas upp rättvist och att vi hjälper varandra lika mycket?
Jag är öppen för förslag och hoppas att ni kan ta er tid att svara då jag känner mig lite osäker på den här fronten.
Mvh !
Men däremot kan jag tänka mig att hjälpa till med hennes hästar om hon hjälper mig med min häst några dagar i veckan. Men då tycker jag att det skall läggas upp rättvist och att vi hjälper varandra lika mycket?
Jag är öppen för förslag och hoppas att ni kan ta er tid att svara då jag känner mig lite osäker på den här fronten.
Mvh !