Fyndtråd!!

Sv: Fyndtråd!!

mitt senaste fynd är detta täcke. Ett regntäcke för 200:-
18765765.jpg

Har ingen bild än men i lördags fyndade jag ett equiline ländtäcke i ull för 100 kr. Vet inte vad dom brukar kosta men det är ju typ billigt för vilket ländtäcke som helst nästan.
Också en stor burk skilligarydssalva till 30% också!

Har ingen bild än men i lördags fyndade jag ett equiline ländtäcke i ull för 100 kr. Vet inte vad dom brukar kosta men det är ju typ billigt för vilket ländtäcke som helst nästan.

Åh, vart hittade du det? Här kostade de i alla fall 550 spänn, för ländtäckena! Skrittäckena kostar 600.

Det var en utförsäljning på travbanan, tror att företaget hette HG´s hästsport!
Provade det idag och det passade! Fanns ingen storleksmärkning så jag chansade bara!

AVUNDSJUUUUK :crazy:
Vill oxå ha ett equiline ulltäcke för hundra spänn :d

*kl*

Jag har i mitt tycke gjort 2 riktiga fynd.:banana: Inget är begagnat utan sprillans nytt.

En brösta 99kr
Indianonr4009.jpg

Ett ländtäcke 60 kr
Indianonr4010.jpg

Jag fick köpa ett Capone pullarträns (oanvänt) med runda mässingsspännen av en kompis för 100 kr :D Vad det kosta i nypris vet jag inte, dyrare än 100 kr iaf.

Är det någonsom vet för den delen?

Ursäkta silverbettet :o
18013631.jpg

Jag köpte 4 par MH ridbyxor för 199:-!! 2 par helskodda, 1 par knäskodda i ett funktionsmaterial och ett par oskodda!

Sammanlagt 796 kr!!

Diana

*kl*

Min chef var så nöjd med mig så jag fick köpa ett Domani ulltäcke 500 kr - halva priset fast det bara var rea på utetäcken. Köpte även ett Utetäcke Domani lyx för 650 (halva priset).

Förra veckan köpte jag ett obetydligt beg träns att ha till hacket ett Jacson för 70 kr men fick hem ett dyon med lapparna kvar. Säljaren trodde att jacson och dyon var samma sak:banana: Tyckte iof att det liknade mitt dyon när jag såg det på bild.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 969
Hemmet Dags för en ny tråd för våra projekt :) Klistrar in listan för 2020 nedan. Fick gjort en del av de, lite extra som inte är med på... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 309
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra