Fyndtråd!!

Sv: Fyndtråd!!

Förra veckan fyndade jag denna blå jackan på Ullared för 79 spänn:banana: fleece fodrad också:)
e1.jpg

Sen hittade jag också utsvängda ridbyxor av märket Isabell Werth för 600 kr och det är ju också jättebilligt för sådanna byxor:love: och jättesköna och satt alldeles perfekt!
r4.jpg

Tyvärr har jag inga bilder, men jag har fyndat följande;

Ett Cliff Barnsby träns för 250 kr (ord pris bra mkt högre).
Ett Frank Baines pullarträns för 600 kr från Henrikssons
Frank Baines tygel för 129 kr på Börjes
Nya HG senskydd för 250 kr
HG nosgrimma för 150 kr, lapparna kvar
CO showjumper 500 kr, lapparna kvar
2 par nya stübbentyglar för 200 kr

Jag vill handla där du handlar!

Japp, jag är mäkta stolt över mina fynd... jag har haft tur och hittat saker vid rätt tillfälle!

Ett Cliff Barnsby träns för 250 kr (ord pris bra mkt högre).
Lång story... det började med att jag behövde ett extra sidostycke, så jag köpte ett löst i den lokala ridsportaffären. När jag kom hem upptäckte jag att det var av märket Cliff Barnsby. Några månader senare skulle jag köpa en pad... i fyndlådan hittade jag ett Cliff Barsbyträns som var nedsatt pga att det fattades ett sidostycke! :angel:

Ett Frank Baines pullarträns för 600 kr från Henrikssons
Dom här tränsen skall ju utgå, de är billiga även på Hippson (fast allt finns bara i ponny nu)

Frank Baines tygel för 129 kr på Börjes
Troligen felmärkt, för några månader senare skulle dom ha 699 för exakt samma tygel.

Nya HG senskydd för 250 kr
Tradera + tur

HG nosgrimma för 150 kr, lapparna kvar
Tradera

CO showjumper 500 kr, lapparna kvar
Tradera

2 par nya stübbentyglar för 200 kr
Blocket, fast det märktes att de var helt oanvända

Mitt senaste fynd är ett Horseware Amigo 200g täcke med hals. Brunt med blått kantband. Helt nytt från butik 850 kr!:banana:

th_PICT0021.jpg

th_PICT0020.jpg

mitt Capone träns kostade 350.. utan tygler.. ser precis ut som det du har men med vit fodring på pannbandet..

Nej, inte med hals. 1350 nånting kostade täcke och hals innan prissänkningen.

KL

jag köpte ett amigo tunt regntäcke för ca 300 kr idag....

KL

23618570.jpg

23618610.jpg

Fyndat bla en Thorowgood T6 RW Showjumper 1650 kronor billigare på Hööks rea.

Jag var på loppis för någon vecka sedan och fyndade ett helt och fint Rambo wug vintertäcke för 300kr.

fyndade ett par professionalschoice smbII benskydd på tradera för 108kr inkl. frakt
dessa kostar nya ca 600kr
fyndade nu på sensommaren även 3 täcken för 850kr inkl frakt på blocket.
1fodrat TM regntäcke, 1 helhals fleecetäcke, 1 tunnt bomullstäcke, något bensnöre saknades på de senare och regntäcket visade sig behöva en uppfräschning av impregnering(59kr) men nu klarar det täcket vad som helst... kunde inte varit bättre.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
24 017
Hemmet Dags för en ny tråd för våra projekt :) Klistrar in listan för 2020 nedan. Fick gjort en del av de, lite extra som inte är med på... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 309
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025