Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förra veckan fyndade jag denna blå jackan på Ullared för 79 spänn fleece fodrad också
Sen hittade jag också utsvängda ridbyxor av märket Isabell Werth för 600 kr och det är ju också jättebilligt för sådanna byxor och jättesköna och satt alldeles perfekt!
Tyvärr har jag inga bilder, men jag har fyndat följande;
Ett Cliff Barnsby träns för 250 kr (ord pris bra mkt högre).
Ett Frank Baines pullarträns för 600 kr från Henrikssons
Frank Baines tygel för 129 kr på Börjes
Nya HG senskydd för 250 kr
HG nosgrimma för 150 kr, lapparna kvar
CO showjumper 500 kr, lapparna kvar
2 par nya stübbentyglar för 200 kr
Japp, jag är mäkta stolt över mina fynd... jag har haft tur och hittat saker vid rätt tillfälle!
Ett Cliff Barnsby träns för 250 kr (ord pris bra mkt högre). Lång story... det började med att jag behövde ett extra sidostycke, så jag köpte ett löst i den lokala ridsportaffären. När jag kom hem upptäckte jag att det var av märket Cliff Barnsby. Några månader senare skulle jag köpa en pad... i fyndlådan hittade jag ett Cliff Barsbyträns som var nedsatt pga att det fattades ett sidostycke!
Ett Frank Baines pullarträns för 600 kr från Henrikssons Dom här tränsen skall ju utgå, de är billiga även på Hippson (fast allt finns bara i ponny nu)
Frank Baines tygel för 129 kr på Börjes Troligen felmärkt, för några månader senare skulle dom ha 699 för exakt samma tygel.
Nya HG senskydd för 250 kr Tradera + tur
HG nosgrimma för 150 kr, lapparna kvar Tradera
CO showjumper 500 kr, lapparna kvar Tradera
2 par nya stübbentyglar för 200 kr Blocket, fast det märktes att de var helt oanvända
fyndade ett par professionalschoice smbII benskydd på tradera för 108kr inkl. frakt
dessa kostar nya ca 600kr
fyndade nu på sensommaren även 3 täcken för 850kr inkl frakt på blocket.
1fodrat TM regntäcke, 1 helhals fleecetäcke, 1 tunnt bomullstäcke, något bensnöre saknades på de senare och regntäcket visade sig behöva en uppfräschning av impregnering(59kr) men nu klarar det täcket vad som helst... kunde inte varit bättre.
Gravid - 1år Fast det går ju bra sen när bäbis har kommit. Och som sagt dålig info tycker jag, kunde stått tydligt och klart. Iom att jag redan fått...
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...