movi

Trådstartare
Inte det lättaste att lära dvärgschnauzern gå på gåband. Men 1,5 mån senare så räcker det med en hand på rumpan 👍
 
Gå/löpband är suveränt för både träning, rehab och prehab :) !
Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab :D Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfekt :)
 
Här ska gåband användas till Skalman - fast pga min rehab :D Han behöver få något att göra, röra på sig mer och han älskar gåbandet och när jag inte kan gå ut med honom än så blir det perfekt :)
Jag har det också som rehab, men till hunden 😀 Mitt mål är att få ner henne i en treadmil 😁 Det blir nästa projekt.
 
Jag har det också som rehab, men till hunden 😀 Mitt mål är att få ner henne i en treadmil 😁 Det blir nästa projekt.
Jag fick ju ett som jag använde till Skalmans mammas rehab efter hennes skada och operationer - det var kanonbra. Skalman lärde sig älska det då, för ha ville ju prova han med när hans mamma fick göra kul saker :D så nu är det indraget och står och väntar. Lite ska det väl roa grabben ändå och bra komplement till promenader en liten tid :)
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
706
Senast: Krumben
·
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 607
Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: movi
·
Kropp & Själ Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp