Bukefalos 28 år!

Gästböcker

aiquen

Trådstartare
Vad finns det för gratis, helst svenska, gästböcker man kan skaffa till sin hemsida?

Just nu har jag Alxnet's gästbok men jag är väldigt trött på den och tycker det är lite irriterande att teckenstorleken måste vara så liten (går endast att ändra om man har Alxnet Deluxe, men jag vill inte betala för min gästbok).

Sen vet jag ju att Gislaved.net och Olzzon.com har gästböcker också.

Men finns det några fler?
 
Signmyguestbook.com var jättebra, men nu måste man betala (endast en gång, dock) för att folk ska kunna skriva i den! :mad:

Sen finns ju www.gbok.com och www.kaveh.net också. Kommer inte på några fler för tillfället.
 
Det här hör kanske inte riktigt till ämnet, men du kan faktiskt ändra textstorlek även om du inte har deluxe. Se till att du har bockat i att du vill tillåta HTML. Sedan skriver du exempelvis <font size="1"> i rutan "text innan inläggen" under "Utseende".
 
Ojdå, plötsligt var det alldeles jättenkelt att ändra textstorlek. :smirk: Tack så mycket!

Och tack ni andra för tipsen om de andra gästböckerna!
 
Signmyguestbook.com var jättebra, men nu måste man betala (endast en gång, dock) för att folk ska kunna skriva i den! :mad:

VA???? DET visste jag inte...!! Ganska ny ändring då...? :confused:
 
som Dasjenka sa nedtill så går sådant som fontstorlek att ändra på, dåligt med alnexet är att det bara får plats 100 medelanden och att det är ful grå reklam snutt upptill.
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 164
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 205
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 692
Senast: MML
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 687
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp