Game of Thrones säsong 6

Lumos_Nox

Trådstartare
Snart smäller det!! Hur många kommer titta i kväll? Inte hemma förens sen kväll/ natt så lite fördröjt blir det för min del. :cry:

Men va sjutton spelar det för roll!! Det startar igen snart! :banana:
 
Jag tittar imorgon kväll istället. Här väntat så länge att jag hellre skjuter på det någon extra dag än tvingar mig att hålla mig vaken senare än vanligt.
 
Såg avsnittet i morses. Så härligt att vara igång igen, även om det suger att behöva vänta :p
Tänker inte skriva om avsnittet och spoila för er som inte sett det än. Ska vi sätta någon tidsgräns tills vi får diskutera avsnittet?
 
Har ni läst böckerna eller inte? Jag har inte läst de, har de hemma men inte kommit igång. Tänkte ladda ner ljudböckerna så kanske det går lättare.
 
Har ni läst böckerna eller inte? Jag har inte läst de, har de hemma men inte kommit igång. Tänkte ladda ner ljudböckerna så kanske det går lättare.

Jag har läst de tre första, sen gav jag upp. Den första var bra, men sedan går storyn låååångsammare och låååååååååångsammare framåt. RR Martin introducerar fler och fler karaktärer varav vissa är rätt trista och oengagerande så jag tyckte helt enkelt att böckerna innehöll för mycket utfyllnad och för lite av karaktärerna som jag verkligen var intresserad av. Det är inte alls lika mycket sex och våld i böckerna som i TV-serien heller, på gott och ont.
 
Jag har läst de tre första, sen gav jag upp. Den första var bra, men sedan går storyn låååångsammare och låååååååååångsammare framåt. RR Martin introducerar fler och fler karaktärer varav vissa är rätt trista och oengagerande så jag tyckte helt enkelt att böckerna innehöll för mycket utfyllnad och för lite av karaktärerna som jag verkligen var intresserad av. Det är inte alls lika mycket sex och våld i böckerna som i TV-serien heller, på gott och ont.

Det är ungefär vad jag hört om de. Nån sa att det är lättare att förstå tvserien om man läst första boken. Men har som sagt att de emellanåt kan vara sega och väldigt förvirrande, därför har jag inte tagit tag i de än. Läste du på svenska elle engelska? Jag kör på engelska.
 
Det är ungefär vad jag hört om de. Nån sa att det är lättare att förstå tvserien om man läst första boken. Men har som sagt att de emellanåt kan vara sega och väldigt förvirrande, därför har jag inte tagit tag i de än. Läste du på svenska elle engelska? Jag kör på engelska.

Engelska.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 885
Senast: Habina
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Trassel12
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 144
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp