"Gamlingar" på Starstable online...

Jag är väldigt glad för Hannoveraner-hästarna. Skimmeln är min trogna championat-vän. ;) Jag är även väldigt glad för min haflinger.
 
när har du event då? så jag vet när vi kan levla så det inte krockar.
Jag vet faktiskt inte när jag har tid nu...vi brukar ha runt 18 och det verkar som att det kanske är jag som håller i det och då måste jag tänka lite. Mina event har en förmåga att bli lite...röriga.
 
Finns det någon anledning att åka till pandoria när man stöter på en portal, annat än att det kan vara lite mysigt?
 
Finns det någon anledning att åka till pandoria när man stöter på en portal, annat än att det kan vara lite mysigt?
Inte om du inte har några uppdrag relaterade till dem, det händer liksom ingenting där - tyvärr.
Undrar hur länge det uppdraget dröjer :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 239
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp