Gammla inlägg

S

silverblom

Trots att klockan är runt 22 nu så ser jag bara inlägg som är postade innan kl 13.. vad är det här? Ibland funkar det om man klickar på samma forum flera gånger eller bläddrar i det men ibland som nu funkar det inte alls... varför är det så?:confused:

Kan tillägga att på den gamla datorn med windows 2000 funkar allt..
 
Sv: Gammla inlägg

vista, vad är webläsarens uppdatering?
 
Sv: Gammla inlägg

Prova att hålla in shift-tangenten o trycka på F5-tangenten. Då hämtas informationen på nytt och du får en grundligare uppdatering.
 
Sv: Gammla inlägg

Det funkar men det börjar bli jobbigt att göra det hela tiden, måste göra det varje gång jag tar upp en ny sida annars är det bara det gammla jag ser och detta händer bara på buke... Någon som har något annat tips?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 011
Senast: Elo
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 817
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 142
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp