Går restruera/fixa gammal tavla?

Halcyon

Trådstartare
Funderar om va värt skapa tråd eller inte... menmen tror ni går rädda denna tavla eller bara tavelram samt hur isåfall? (Gärna pma om vet någon)

Hitta i gammalt förråd och tänkt spara oavsett går fixa eller ej. Misstänker svårt iochmed gissar på är ett print.

received_1002528550569760.jpeg
 
@vilde ramen är lite sliten och sen bilden är sliten. Syns skada tydligt på högersidan på tavlan och sen tappat färg, men eftersom misstänker print kanske inte går göra så mycket mer än ge ramen lite mer liv.

edit: finns fler små vita små skador med.
 
@vilde ramen är lite sliten och sen bilden är sliten. Syns skada tydligt på högersidan på tavlan och sen tappat färg, men eftersom misstänker print kanske inte går göra så mycket mer än ge ramen lite mer liv.

edit: finns fler små vita små skador med.
En gammal tavla skall vara lite sliten, det är patina och tidens tand som ger ytterliggare en dimension åt tavlan. Jag hade hängt den som den är om jag gillat den i övrigt.
 
@vilde ramen är lite sliten och sen bilden är sliten. Syns skada tydligt på högersidan på tavlan och sen tappat färg, men eftersom misstänker print kanske inte går göra så mycket mer än ge ramen lite mer liv.

edit: finns fler små vita små skador med.
Tror inte du kan göra så mycket, den ser solblekt ut. Ser inte ut att vara ett känt konstverk heller, utan mer anonym brukskonst, så då går det nog inte att köpa en ny heller.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
27 474
Senast: Keb71
·
Relationer Så var det dags för mig att starta min första tråd. :) Först så vill jag säga att jag vet att detta kanske låter som ett lyxproblem/...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
19 883
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
48 927
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp