Gardinstänger?

Red_Chili

Trådstartare
Jag har problem :p

Jag har aldrig varit något fan av gardiner och i mitt rum hos föräldrarna har jag helt enkelt inte haft några. Nu har jag (för flera månader sedan) flyttat till egen lägenhet och har fortfarande inga gardiner.
Problemet är att det inte finns gardinstång i "vardagsrummet". När jag tittar på internet efter gardinstänger verkar alla bara vara till vanliga fönster, men jag har två fönster bredvid varandra..
Hur gör man då? Finns det jättelånga gardinstänger som är över 2m långa eller får man ta två "vanliga"? Hur får man det att bli bra? :angel:
 
Sv: Gardinstänger?

Det beror ju på hur fönstren är placerade.

I min förra lägenhet var en hel vägg (4,95 m) fönster och balkongdörr. Där hade jag ihopkopplingsbara gardinstänger och stödstag från IKEA. Vanlig svart rund stång.

Även vanlig vit platt gardinstång finns i olika längder och med extra stödstag.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
903
Senast: Bison
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 587
Senast: Whoever
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 172
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
2 021
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp