Gåtan utan svar

lbb

Trådstartare
Varför får jag inte önska folk på forumet ett gott nytt år? 4 eller 5 försöket.
 
Varför får jag inte önska folk på forumet ett gott nytt år? 4 eller 5 försöket.
Du får gärna göra det om det är syftet med din tråd.

Det blir konstigt när en tråd med Gott nytt år i rubriken egentligen handlar om moderering, moderatorer, admin, varningar, banningar och/eller annat obegripligt.
Sådana saker kan tas upp under en tråd med därför lämplig rubrik under rätt forum, detta forum, inte under Allmänt. Eller så kan man skicka ett PM om det.
 
Då gör jag det. Härmed önskar jag alla ett gott nytt år. Fullt av intressanta frågeställningar....bra så?
 

Liknande trådar

Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 397
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 401
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa. :up: Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
1 904
Senast: Emtherlia
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit sjukskriven efter operation av en hand, sista sjukskrivningsdagen är i morgon. (Hade samma för andra handen i höstas, i...
Svar
7
· Visningar
444
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Föl 2023
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp