Gåtan utan svar

lbb

Trådstartare
Varför får jag inte önska folk på forumet ett gott nytt år? 4 eller 5 försöket.
 
Varför får jag inte önska folk på forumet ett gott nytt år? 4 eller 5 försöket.
Du får gärna göra det om det är syftet med din tråd.

Det blir konstigt när en tråd med Gott nytt år i rubriken egentligen handlar om moderering, moderatorer, admin, varningar, banningar och/eller annat obegripligt.
Sådana saker kan tas upp under en tråd med därför lämplig rubrik under rätt forum, detta forum, inte under Allmänt. Eller så kan man skicka ett PM om det.
 
Då gör jag det. Härmed önskar jag alla ett gott nytt år. Fullt av intressanta frågeställningar....bra så?
 

Liknande trådar

Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 397
Senast: Ramona
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 402
Senast: Dentaku
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
180
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp