• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Gammeln
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 265
Ibland spracker man glaset.:( Min nya Iphone 6 verkar dock mer talig ... jag har formligen kastat den, en gang in i en vagg och en gang in i ett koksskap utan en enda repa.:p

Jag har tappat min iphone 4 hur många gånger som helst. Rätt ner i betonggolv osv. Syns inga skador på den alls så nä man får inte alltid Apple paj

Apple paj får man inte förrän man tappar den med skärmen på ett lite för stort gruskorn :( men, lite tejp så slipper man splitter i fingrarna. Funkar bra. Nu, något år senare, lyser knappt skärmen så man kan bara läsa texten i mörker. Därför är den utbytt mot en Nexus som inte alls pallade min behandling lika väl som iphonen.

På tal om ordvitsar :angel::D

xonk1l.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 771
Senast: Happimess
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 545
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • Minska antalet fästingar på katt

Hästrelaterat

Tillbaka