Sv: GeKås-tråd
*KL*
VI FICK SVAR FRÅN GEKÅS!!
Idag ringde inköparen för ridsportsavdelningen till mig som svar på mailet jag skickade. Hon meddelade att de faktiskt inte köpte in lika mycket ponny-schabrak som storlek full, och att de märkt att de tagit slut snabbt. Så nu ska det bli ändrig om det. Mer ponny schabrak!!
Hon medgav dock inte att de köpte in mer dressyrschabrak än allround eller hopp, men att hon skulle ta det till sig nu. Jag sa att vi kunder uppfattar det som att det alltid finns massor med modeller och färger på dressyrschabraken, men knappt några allroundschabrak alls. Hon skulle därför a det till sig och kolla över sina inköpsrutiner. Dessutom erkände hon att hon själv var dressyrryttare och hennes inköp till butiken kanske var lite speglade.
Sen meddelade hon att det skulle komma mer travutrustning, då det var efterfrågat. Det ser även jag fram emot trots att jag inte har travare, men mest för att ridsportsavdelningen växer.
Dock sålde westernutrustningen mycket dåligt och de kommer därför inte att satsa någonting på det. Islandsutrusningen hade heller inte sålt speciellt bra, och inte heller det skulle man satsa på.
Det var ett mycket givande samtal med en mycket trevlig kvinna. All heder åt Gekås som brydde sig om oss Bukefalister och ringde tillbaka för att svara på våra synpunkter.

Hon erkände att hon ibland var här inne och kollade i trådarna!