Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det täcken till minishettis strl 80-85cm? eller föltäcken?
finns det mkt ridkläder till barn i strl 116-120cl såsom ridoverall och vinterridstövlar?
Fanns "glitter"tränsen för minishettis el är det bara för större ponnier?
Täcken i 85 cm finns. 75-80 cm vet jag inte. Föltäcken har jag inte sett på Gekås på flera år.
Ridkläder till barn finns det hur mycket som helst. Däremot är det värre med ridstövlar. Gekås har normalt sett inte skor då de har ett avtal med skobutikerna på utsidan att inte ha det. Dock har de ridkängor på hästavdelningen. Ibland finns det någon stövel, men normalt sett kan man inte räkna med att det finns någonting sådant.
jag köpte 2 täcken där sist jag va där...
1 rosa blommigt flisfodrat regn täcke
å ett likadant fast bara flis täcke.
bägge 2 sitter helt super på min mini shettis som har 80cm.. täckena är stl 85.
bägge täckena passar även mina föl då dom är mkt ställbara i bogen =) kalas nöjd med dom =)
Min tränare köpte ett nytt träns till min kompis sköthäst, när vi var på promenad så sprack lädret, vi hade smörjt det innan vi använde det och så, men det finns ju bättre kvalitet?! Tacksm för svar !
Nu har jag fotat mina saker och ska snart gå ner till stallet och prova sakerna på hästarna.
Det blev visst för mycket o lägga in allt i samma inlägg så jag får dela upp det lite.
Först blev det lite fodertillskott.
Linfröolja
B-vitamin
Multivitaminer
Bra hov.
Jag köpte en planeringstavla som jag ska ha i stallet och skriva veckoplanreing för hästarna på.
ska även sätta i kort på den längst upp, jag har ju 3 hästar så det passade perfekt!
Hästmänniskan Vi köpte en c ponny till dottern när hon var 11 år och 138cm lång.
Vi är urdåliga på att sälja hästar och ville inte bara ha hästen i 2...