Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Usch vad tråkigt :( förra gången jag var där fanns de kvar men hade inte ponnyn då!

Hoppas verkligen de tar in dem igen!

Visste ni att de har Pesso schabrak på gekås?! Riktigt snygga var de, kostade väl 299 och 349 om jag minns rätt!

Kl

Senaste fynden från Gekås.
Jag är där så ofta att det bara blir lite småshopping varje gång bara för att liksom :D
Bilden gör inte schabraket rättvisa, det är ljusgul/grönt irl. En riktig färgklick :laugh:

32625752.jpg

Träns 99:-
Schabrak 99:-

Precis det scabraket köpte jag till min svarting i går! Så himla snyggt!

Mina föräldrar var ju förbi Ullared en sväng häromdagen och fick med sig detta till mig:

Svarta stallskor
Linfröolja x 2 (2,5l kallpressad)
Ridhandskar med bling.
Pälsglans
Flugmedel
Gummiboots x 4 (SÅ mjuka!)

Vill ni ha bilder?

:laugh:

Ni som nyss varit på ullared, finns de något utbut av regn och vintertäcken? =)

:)

Råkade visst lämna alla sakerna i stallet igår innan jag tänkte på kort, men jag ska ta med mobilen i stallet! :D

Kl

Även en knock-off på one-piece inhandlades, så nu myser jag runt här hemma i min "All-over". Tror helt ärligt att overall kan vara det mest ultimata klädesplagget som finns :p

Var det "äkta" one-piece eller vanlig mjukisoverall?
Jag är bortskämd med att bara ha ca 45 min. till Gekås så är där en del ;)
I vintras stod jag på ridavstånd därifrån, mycket bekvämt haha!

Inte äkta. Jag hoppas dock den överlever en tvätt, helt underbar :love: Och slutsåld typ direkt ;)

Ang hästgrejer så gillar jag mina Lippo stigläder skarpt. Riktigt bra! Och för 1/3 dels av priset i ridsprotbutiken :D Kan ju tipsa om att de är rätt "långa". Hade Prestige innan i 135 och hade hålen på den övre halvan, sista hålet när jag red i "jockeyläder". 135 i Lippo var på tok för långa, sista hålet var som för långa "dressyrläder i hoppsadel" typ. 125 var slut och jag köpte 115 (!). Har på mittersta hålet, nr 6 av 12 hål. Lagom långa hoppläder :) Jag har visserligen korta ben och korta läder men i jämförelse med Prestigelädren så var det en himla skillnad på 135 och 135.

Senast ändrad:

Glucosaminet var nog en hundring billigare än samma märke som finns på H**ks när jag var där i våras.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 483
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 447
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka