Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

kl
Om någon har missat det så har gekås-bloggen (hittas via hemsidan) lagt upp lite bilder på deras schabrak :)

Förhoppningsvis ska jag dit nu till veckan eller möjligtvis veckan efter det. Jag och min gekås-älskande vän har tyvärr väldigt olika arbetstider så det är lite knöligt att få ihop något :crazy: Lovar att fota mina inköp när det nu blir i alla fall!

KL

Ska till Gekås om en vecka!

Någon som sett om det finns softshell-ridbyxor? Skulle egentligen köpa ridoverall också, men det verkar vara slut? :(

Någon som varit där nyligen och sett om det funnits några snygga stövelskaft/gaiters? Behöver verkligen ett par nya ;)

Kl

Sitter i bilen på väg dit nu ja! Spännande å se o
De finns nå att skämma bort sessan med :)

Någon som sett om det finns softshell-ridbyxor?

Nu vet jag inte om det finns, men jag köpte ett par när jag var där i somras. Kändes helknäppt på med strålande sol ute, men nu är jag glad att jag köpte dem :D

Super,165 brukar ju inte vara så vanligt! Hoppas bara på att det finns nästa lördag!!!

Åh, varför sa du det? Nu var jag ju tvungen att kika och blev jätte shoppingsugen!

Tror nog jag tar en tripp till ullared i början av januari, då det är lite lugnare. Köper häst på tisdag om vet.besiktningen går bra och även om jag får med en del grejer till henne samt har en del sen innan är det ju kul att skaffa lite nya saker :D.

KL*

Åker till Ullared på tisdag. Någon som vill att man fotograferar någon speciell kategori eller skall jag försöka ta litekort på diverse saker dem har inne? Hoppas på att hitta lite av varje.

Någon som vet om demhar släta lösa pannband att sälja? vill limma rhinestone själv.

Censur, kan du inte fota deras utbud på chaps och stövelskaft? Och gärna vilka hjälmar de har också :D Vore verkligen jättesnällt...

Senast ändrad:

Jag ska också dit på tisdag. :) Känner ni igen mig får ni gärna komma fram och hälsa. Bild finns i bildtråden på senior.

Jag tog några bilder där inne.
Bilder på vad jag köpte kommer sen.

Borstar:
DSC_0182.jpg

Skydd:
DSC_0181.jpg

DSC_0178.jpg

Schabrak:
DSC_0179.jpg

DSC_0180.jpg

Spön/sporrar:
DSC_0177.jpg

Grimmor:
DSC_0184.jpg

Träns:
DSC_0183.jpg

Hallå alla.
Är det någon som vet om dom har någon western utrustning i Ullared:)
Ska dit på fredag.

Jag köpte inte så mycket hästsaker men lite nytt till den nya hästen blev det.
Jag köpte 5st grimmor, fina fodrade och ställbara runt nosen.
Catago boots.
3st 3-delade bett med fasta ringar, superbra bett!
Ridstrumor och handskar. sporrskydd.
Jag köpte även 4st fleecetröjor och 2st ridbyxor, ett par svarta jeans och ett par fleecefodrade.
Köpte även ett gäng bortstar, bilder på borstar och kläder kommer imorrn.

DSC_0249.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0246.jpg

Jag kanske är störd, men det borde vara förbjudet att lägga ut sånadär bilder! Jag vill dit!! Drömde för några veckor sedan att jag kom till Gekås en kvart innan stängning, förstår ni vilken panik? I vilken ände börjar man? Har ju ändå 50 mil dit ;)

De hade iaf softshell ridbyxor när jag var där förra veckan! Köpte ett par bruna helskodda med fleecefoder, kostade 460 kr (tror jag att det var). Helt underbara!! Hade dem för första gången idag och kan inte säga annat än att jag älskar dom! :love:
Dessutom är de snygga vilket är ett stort + ;) fanns bruna helskodda och svarta knäskodda:)

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Fodervärd

Hästrelaterat

Tillbaka