Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kl
Om någon har missat det så har gekås-bloggen (hittas via hemsidan) lagt upp lite bilder på deras schabrak
Förhoppningsvis ska jag dit nu till veckan eller möjligtvis veckan efter det. Jag och min gekås-älskande vän har tyvärr väldigt olika arbetstider så det är lite knöligt att få ihop något Lovar att fota mina inköp när det nu blir i alla fall!
Nu vet jag inte om det finns, men jag köpte ett par när jag var där i somras. Kändes helknäppt på med strålande sol ute, men nu är jag glad att jag köpte dem
Åh, varför sa du det? Nu var jag ju tvungen att kika och blev jätte shoppingsugen!
Tror nog jag tar en tripp till ullared i början av januari, då det är lite lugnare. Köper häst på tisdag om vet.besiktningen går bra och även om jag får med en del grejer till henne samt har en del sen innan är det ju kul att skaffa lite nya saker .
Åker till Ullared på tisdag. Någon som vill att man fotograferar någon speciell kategori eller skall jag försöka ta litekort på diverse saker dem har inne? Hoppas på att hitta lite av varje.
Någon som vet om demhar släta lösa pannband att sälja? vill limma rhinestone själv.
Jag köpte inte så mycket hästsaker men lite nytt till den nya hästen blev det.
Jag köpte 5st grimmor, fina fodrade och ställbara runt nosen.
Catago boots.
3st 3-delade bett med fasta ringar, superbra bett!
Ridstrumor och handskar. sporrskydd.
Jag köpte även 4st fleecetröjor och 2st ridbyxor, ett par svarta jeans och ett par fleecefodrade.
Köpte även ett gäng bortstar, bilder på borstar och kläder kommer imorrn.
Jag kanske är störd, men det borde vara förbjudet att lägga ut sånadär bilder! Jag vill dit!! Drömde för några veckor sedan att jag kom till Gekås en kvart innan stängning, förstår ni vilken panik? I vilken ände börjar man? Har ju ändå 50 mil dit
De hade iaf softshell ridbyxor när jag var där förra veckan! Köpte ett par bruna helskodda med fleecefoder, kostade 460 kr (tror jag att det var). Helt underbara!! Hade dem för första gången idag och kan inte säga annat än att jag älskar dom!
Dessutom är de snygga vilket är ett stort + fanns bruna helskodda och svarta knäskodda
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Kropp & Själ Jag lyckas mest bara snurra mig djupare in i min livskris. Varför ska det vara så svårt med människor och känslor och kommunikation och...
Ekonomi & Juridik Ni har ett kontrakt och du har betalat, om det inte finns något datum som betalningen skulle vara säljaren tillhanda så kan hon inte...