Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag kanske är störd, men det borde vara förbjudet att lägga ut sånadär bilder! Jag vill dit!! Drömde för några veckor sedan att jag kom till Gekås en kvart innan stängning, förstår ni vilken panik? I vilken ände börjar man? Har ju ändå 50 mil dit ;)

Enkelt.. rusa till hästavdelning och slit åt dig allt :D

kl

Någon som ska dit och har lust att köpa Catago-skydden i vitt/cob eller full till mig får gärna hojta till :D Helst hade jag velat åka upp dit själv, men hinner dåligt :( Alternativt får någon kidnappa mig :D

Det fanns inga Catagoskydd kvar när jag vet nere för en vecka sedan. Bara boots i vitt och neonfärger, samt lite schabrak och ridbyxor!

*kl*

Fleecefodrat regntäcke, inköpt häromdagen. Tyckte det hade riktigt bra utbud av täcken just nu!

(Det är grått, inte blått, min mobilkamera har lite issues med färger)

1101.jpg

åh det är du som har mullebloggen :D älskar den ;)

Underbart med så många bilder :bow:

ev.kl
Hur ser det ut på smörjfronten? Är främst intr av om de har neatsfoot oil

Nä det fanns inga Catago skydd kvar när jag var där heller.
Inte så konstigt kanske, de gick nog åt ganska fort med det priset!

Ååh, hoppas det finns kvar till helgen! Bruna helskodda står på önskelistan just nu!

KL

Ni som verkar ha koll ;)

Hur är utbudet på fleecetäcken? Skulle behöva ett med hals eller halvhals till grövre islänning så strl 125 eller 135 är intressant :)

Skall kanske ner nästa vecka, ihhh! :D

Fnns en del fleece samt även våffeltäcken men kikad inte så nära på storlekar och modeller tyvärr :(

Ska inte åka dit på kryckor för gånger för jag orkade inte rota och ha mig..

Men lite köpt jag: Grimmor åt tanterna, 3 meters grimskaft, putssaker, pälsglans och ett schabrak till min invalid till den dag vi kan börja rida in henne.

Jag åker dit på lördag! Kanske inte den bästa dagen men jag har inte tid någon annan gång. Hoppas att jag överlever :)

Ja ska oxå dit imorgon :laugh:

Dock står ju pållen på Bollerup fram till sommaren men där behövs säkert nåt nere :angel:

Det ska jag med... hoppas det inte blir allt för mycket folk. Det är ju i alla fall helgen innan lön.

Fast jag ska ditt på lördag... tror nog att det kommer bli ganska trångt då. Fast jag hoppas att det inte är så mycket folk..

jag tror inte det spelar roll så här års om det är lön/barnbidragshelg, det är skitmycket folk oavsett... tyvärr.

jag tror också att det är så, men jag hoppas fortfarande att det inte ska bli så mycket folk.

jag skall dit på lördag så en person till kommer det att vara eller jag kommer med ett helt busslass så lite folk kommer iaf...
har dock inte något speciellt som jag skall handla på hästavdelningen men nått kommer det med iaf....

När jag var där på höstlovsveckan så hade det ett marinblått fleecetäcke med hals som var riktigt bra (dock inga gjordar). Har för mig att de fanns i de storlekar du söker :)

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fodervärd
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka