Gekås/Ullared

vicky417

Trådstartare
Kan vi inte ha en tråd för oss som gillar gekås/ullared (inte hästsaker, den tråden finns under utrustning) men för allt annat.

Jag åker upp om 2 veckor när tentorna är klara :)

Bilder är ett måste;):d

Sv: Gekås/Ullared

Åh nu var det allt för längesedan jag var där, vill åka dit och shoppa loss på inredning, djurgrejer, underkläder, krimskrams och sånt jag inte behöver. :D

hoppas på att åka dit snart i alla fall! :)

Bra initiativ :)!

Jag var där för inte så länge sedan och köpte bl.a. regnställ till både mig och maken, 359 resp. 259 kr. De brukar vara helt okej kvalitet. Sedan brukar jag alltid köpa tuggben till vovvarna när jag är där.

Ska dit nu på tisdag 1 oktober :D har ställt in mig på minimum shopping för att hålla i pengarna,men det brukar alltid bli ett och annat onödigt ändå ;)

Jag ska dit 16 november :D
Det blir Gekås + Agilityhelg med en träningskompis = OH MY GOD VAD ROLIGT VI SKA HA!

Jag var på Gekås för första gången ever i början på september. Tycker att det var sjukt kul :P ska se om jag kan fota lite av det vi handlade. Vi gick lite bananas!

Åh, som jag ska dit när jag flyttat in till min pojkvän! Shoppa sängkläder och annat fint! :D

Jag är jättesugen på att åka dit, världens sötaste adventsstakar till fönster finns hos dem för nästan inga pengar alls. :/
Var där i maj och handlade en del. Nu börjar vi få ordning i huset så borde väl ta en tripp dit igen men det är väl nu alla är där och handlar julklappar? Hatar att behöva trängas. :p

Var där idag! :) Skulle bara handla smink.. :p

2013-10-08_20-32-06_IMG_2307_zps225e2129.jpg

2013-10-08_20-32-00_IMG_2306_zpsa656ce28.jpg

Toppentråd:)

Ska dit nästa vecka tänkte jag, bor hyffsat nära, men inte varit där på ett år iaf:)

Är det någon som varit på scorett outletten utanför nyligen?

Köpte så snygga höga fransstövlar där förra hösten:)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna... 2
Svar
29
· Visningar
2 175
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 217
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 569
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka