Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har sett Regntäcken i st 105 nyligen?![]()
KL
Jag och min syster funderar på att åka till varuhuset torsdagen innan midsommar men det kanske är fullt med folk då iom att semestrarna har börjat? Tänkte passa på då min syster befinner sig söder om Göteborg i jobb
Ingen som har någon koll på om det finns några bruna träns inne just nu? Gärna andra bruna grejer också?
Någon som varit där nyligen och vet om catagoskydden verkar finnas inne?
Hur är det med regnkläder förresten? Behöver inte vara på häst utan vanliga funkar också..
Såg tidigare i tråden att det var dåligt med back on track grejer, någon som har koll på det?
Många frågor vart de.. men frågar man inte får man ingenting veta![]()
Det finns bara två olika bruna träns, ett vanligt med acheen och ett rundsytt med acheen.
Catagoskydd finns det ganska gott om, däremot är det väldigt snålt utbud bland BoT
bruna är slut... så det fick bli svarta till min häst![]()
Skumt. Jag var där vid 11tiden idag och då fanns båda bruna modellerna i sortimentet
Det finns bara två olika bruna träns, ett vanligt med acheen och ett rundsytt med acheen.
Catagoskydd finns det ganska gott om, däremot är det väldigt snålt utbud bland BoT
Ska dit imorgonwihiooo. Blir lite smått på hästavdelningen bara. Har så sjukt mycke saker insåg jag :/