Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag kan åka vilken dag som. :) Dock är min bil trasig så måste åka med någon som har bil :(

Min bil har varit i stoclholm i dag och den går utmärkt,så det löser vi.

Flugmedel/lädervård:
DSC_1036.jpg

Fodertillskott/salvor/liniment:
DSC_1035.jpg

Bling skärp:
DSC_1031.jpg

Säkerhetsvästar:
DSC_1029.jpg

Back on track:
DSC_1028.jpg

Wopp wopp det är ingen som varti där i dagarna och vet som dessa underbara lövliga skäpen finns kvar? Dem er ut att vara i bra kvalite och inte med dålig blingbling. Har redan ett guldigt men ångrade så att ja inte köpte ett svart (inte på ullared utan falsterbo) men dog lite när ja såg att dem hade dem inne.. hmm undra om man ska ta sig en snabbtipp ner bara för ett skärp.. eller är de vansinne? :rofl:

Jag har laddat upp bilder på allt jag köpte där igår. :D Väldigt nöjd med allt förutom sortimentet på ridbyxor. Fanns två modeller jag jättegärna ville ha, men båda fanns bara i strl. 40!! :( De enda jag kunde ha på hela hästavdelningen var strl. 160 och de fanns på junior... dåligt!! Här är alla bilder: http://loewen.blogg.se/2012/july/shopping-gekas.html#comment

Gooing: Skärpen fanns kvar igår! :)

Om någon ska dit får ni gärna köpa ett svart blingskärp och skicka åt mig, galet snyggt!!!

Kl

Ni som har de vita catago dressyrskydden, håller de sig vita? blir de rena i tvätten?
Köpte svarta här om veckan, har inte testat dem än (befinner mig flera hundra mil från pållen) och funderar på att kanske köpa ett par vit när jag är på genomresa på väg mot pålle. men vill bara ha vita om de verkligen förblir vita...

Ja efter en tvätt i maskinen ser de ut som nya igen!
Jag har haft mina över 1år nu och de är fortfarande vita.

*kl*

Någon som vet ifall et fortfarande finns flugtäcken kvar ?

Ja de fanns kvar när jag var där i måndags iaf de eksemtäckena med hel hals som man får dra över huvudet och med maggördel till.
Det fanns även flugtäcken, Catago men bara i en storlek 135 cm.

Åh, lila stigbyglar :love:.

Skulle jättegärna velat ha sånna själv, men nojar över att jag skulle kunna fastna om jag åker av, då min häst kan vara lite vild emellanåt ;)

Skulle nojja att man skulle tappa dom för lätt istället då :o. ALdrig blir man nöjd ;).

Jeg er på vei nedover nå! Passerer Gøteborg nå. Gleder meg! Håper på lite folk siden det er så varmt. Eller, lite er det vel aldri, men mindre enn ved en regnværsdag. Håper jeg får tak i masse kult! Skal innom børjes i kungsbacka også. :)

Var på Ullared igår för första gången. Fick lite panik över att allt låg huller om buller och att det var så stort och mycket folk, så blev inte så mycket saker jag lyckades hitta. :O
Blev iaf ett regntäcke med helhals för 299 kr, chaps för 119 kr, 1 liter pälsglans för 60 kr har jag för mig, en mysig vintermössa med öronlappar för någonstans mellan 60 och 80 kr, 2 par ridstrumpor för 20 och 30 kr och det var nog allt. Tyckte inte att jag hittade några fina träns eller schabrak tyvärr :(

*kl*
Jag har också shoppat idag, utan att ha varit där ;)
Föräldrarna åkte dit och jag kom inte loss på jobbet, så är nu ägare till två flughuvor och en (tydligen) svart lädergrimma med blingbling på. Så går det när min fuxfia sliter sig och har sönder sin fina vanliga bruna lädergrimma. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka