Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag har visst tydliga problem med stavningen på schabrak idag, så går det när man har bråttom :)
Såg att mitt svar såg skitdrygt ut också, inte alls min mening.

Gillar Jacsonschabraket men har ju inte hunnit tvätta det än så jag vet ju inte hur det blir efter tvätt. Verkar stabilt och "fast" än iaf. Bra passform.

Haha det är lugnt. Hade jag läst lite bättre hade jag ju sett dina svar sen innan ;)
Låter bra med schabraket, får hoppas det finns några kvar nästa vecka!

Jag trooor inte du behöver vara orolig... Det såg ut att finnas en hel del av dem, en modell i ett par olika färgkombinationer. För mig blev det ett marint med gul kant, samt ett vitt med marin/röd kant. Är mkt nöjd! :D;)

lånar sista knappen.

ngn som vet om de brukar ha k*llamasken där (tänkte till något bra pris)? eller om det bara är apotek som gäller...

Ingen aning. Men de hade kvar overallen med lite gult för 700. Köpte en sådan förra året och älskar den :love: Jag rider dock inte i den.

Någon som skulle vilja köpa ett par lila plaststigbyglar till mig och skicka dem??

Jag trooor inte du behöver vara orolig... Det såg ut att finnas en hel del av dem, en modell i ett par olika färgkombinationer. För mig blev det ett marint med gul kant, samt ett vitt med marin/röd kant. Är mkt nöjd! :D;)

*Puhh* ska dit nästa tisdag så hoppas..... :laugh:
Fanns matchande kombilindor med kanske?:angel:

Jag titta inte så värst på lindorna, men där brukar finnas. Schabraken är inte så svårmatchade, det är liksom rätt mkt standardfärg marin/vitt/rött. Det är typ de färger som ofta finns på Gekås :)

Jag ska dit den 26 okt :) tänkte kolla efter fodrat regntäcke, fanns det några bra inne? pris ungefär? samt ska jag även kolla hjälm, fanns det några inne där med? pris ungefär ^^ mamma som ska köpa present i form av hjälm :) ett år sen jag var där så längtar ^^

De ligger runt 3-400 kronor.
Bra passform, så har du häst 135 i storlek, så behöver du inte va orolig att du kommer hem med fel från Gekås :)

han har 140-145 men tar nog med mig måttband ^^ hört en del som sagt att dom är stora i storleken så kanske kan gå ner till 135, men som sagt måttband kommer man långt med :P

Man kan inte säga att de är stora eller små i storlekarna där eftersom de får in nya saker hela tiden.
Menmät vad din häst behöver och sen ta med dig ett måttband så kommer du hitta något som passar! :laugh:

Nu kommer lite bilder på det jag köpte:
Läderbalsam
sadeltvål
svampar batt smörja med
magnesium
bett
handskar
benreflexer
Catago dressyrskydd
_DSC2460.jpg

3st grimmor med fleecefoder:
_DSC2463.jpg

4st grimmor med ludd på, riktigt mjuka och fina! Kostade endast 39kr! :love:
_DSC2461.jpg

Senast ändrad:

Jacson dressyrschabrak:
_DSC2459.jpg

Mörkröda ridbyxor:
_DSC2456.jpg

2st jättemysiga tröjor med pälskant och ludd i luvan. :love:
_DSC2455.jpg

2st mainblå ridtröjor:
_DSC2457.jpg

_DSC2458.jpg

Vart i Skaraborg bor du? jag har ingen planerad tur men borde åka ner och uppdatera lite! :) Dock får jag nog vänta till löning..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31