Giant pouched rat

Sv: Giant pouched rat

Finns inga uppfödare vad jag känner till, men det finns en som har och ev ska ta en kull senare. REDRUM på Zoonen.com heter hon.

Annars får man även importera upp till 10 gnagare utan tillstånd också, det är väl vad man är rätt tvungen att göra som det ser ut nu.

Tänk på att det absolut inte är nybörjardjur dock, har pratat med REDRUM innan och enligt henne så krävs minst några års vana av vanliga tamråttor innan man ger sig på GP...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Foder & Strö Det börjar låta illavarslande va r jag bor med att hitta tillräckligt med hö att köpa till hösten/vintern.Funderar på att slå eget att...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: finapina
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 492
Senast: Fetaost
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag jobbar i en liten stad och frågade mina kollegor var jag kunde köpa sand för halkbekämpning, alltså hem till min gård. Alla sa att...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp