Gillar du koriander?

Gillar du koriander?

  • Ja

    Röster: 122 57,8%
  • Nej

    Röster: 89 42,2%

  • Antal omröstningsdeltagare
    211
  • Omröstning stängd .
Jag hade inga problem med det innan, men 1 dag köpte jag thai med massor av färsk koriander på. Då helt plötsligt upptäckte jag varför så många ogillar det. Nu går det hyffsat igen att äta, i små mängder. Mysko.
 
Nej! Verkligen inte, fick serverat på mexikansk restruang testa första gången undra sjutton vad vedervädigt dom hade lagt i.. Japp, var koriander :wtf:
 
Jag börjar tro att jag är smått unik vad gäller relation till koriander 😅 Min inställning är ungefär densamma som min inställning till timjan eller oregano:

Ja det kan väl vara gott till rätt saker. Inte äckligt och inte guds gåva till mänskligheten :p
 
Urk. Jag gillar inte lavendel i mat heller. Har fått det i cupcakes någon gång och det var INTE gott. Jag är nog inte mycket för att äta blommor helt enkelt.... :D

Från Interflora:
Lavendeln är en riktig favorit eftersom den både är dekorativ och har en tydlig, lite parfymig smak. :wtf:
Lavendel skulle jag nog också ha svårt för tror jag, det har en mycket tydligare parfymerad smak än viol tycker jag.
 
Neutral, kan ha i lite koriander ibland i asiatiska rätter. Så jag valde ja-alternativet 🤷🏻‍♀️
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Mat Tänkte köpa en Paradis idag men kollade på baksidan och såg ca 2 praliner som jag gillar, resten var konstiga smakblandningar. Nån hade...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 733
Senast: Calmiche
·
Mat Detta übersvenska fenomen är ju en klassiker. Jag har aldrig riktigt lyckats få det till något återkommande men jag tänker att halva...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 924
Senast: Account
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
483
Senast: startpompe
·
Kultur Jag gillar visor. Det är nog min favoritgenre vad gäller musik. Av flera anledningar, men kanske främst att det ofta är en riktig...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 926
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp