Sv: Gjorde jag fel?
Förlåt, jag måste ha skrivit på ett väldigt luddigt sätt...
Jag går ut till våra hästar (ja, lösa) i hagen flera gånger/dag på sommaren. Visiterar, sprayar på flugmedel, gosar å pussas!
Men när det handlar om hästar ska man ju alltid ha i bakhuvudet att de närsomhelst kan göra oväntade saker, speciellt när de går i flock eller äter o.s.v.
Sorry om jag krånglade till det! Glöm mina korkade inlägg :smirk: nu då och svara trådskaparen istället...
Ellinor * skrev:till castle_bar : Man ska ju kunna hantera sin häst i hagen också. Visserligen kanske man inte ska reta upp den och borsta den och så i hagen, men om man skulle vilja visitera den i hagen, så ser inte jag det som ett hinder iallfall.Jag brukar gå ut till hagen ett antal gånger per dag och slå bort blinningar och bromsar från min häst. Ibland när jag inte tagit in dem (när det är så mkt flugor som biter dem) Så kan han komma springande. Så att kunna gå ut till hagen och vara social med sin häst tycker jag att man ska kunna vara.. Men alla har ju olika åsikter, och här är min.
![]()
Förlåt, jag måste ha skrivit på ett väldigt luddigt sätt...
Jag går ut till våra hästar (ja, lösa) i hagen flera gånger/dag på sommaren. Visiterar, sprayar på flugmedel, gosar å pussas!
Men när det handlar om hästar ska man ju alltid ha i bakhuvudet att de närsomhelst kan göra oväntade saker, speciellt när de går i flock eller äter o.s.v.
Sorry om jag krånglade till det! Glöm mina korkade inlägg :smirk: nu då och svara trådskaparen istället...