Glasspriser

Och är man på norra delen av österlen o en bit in i mittskåne så är Ottosson glassen jätte god

Jag tycker att de har mesig smak. Beställer jag en nougatglass så förväntar jag mig att den ska smaka ordentligt av nougat. Jag tycker att många av deras smaker som jag smakat varit mesiga. Just av de med choklad, nougat, hasselnötter osv. Vi har de här i stan också och alla är som tokiga i den. Men jag är inte lika frälst som alla andra. Lägger hellre mina pengar på en god Häagen dasz.
 
Jag tycker att de har mesig smak. Beställer jag en nougatglass så förväntar jag mig att den ska smaka ordentligt av nougat. Jag tycker att många av deras smaker som jag smakat varit mesiga. Just av de med choklad, nougat, hasselnötter osv. Vi har de här i stan också och alla är som tokiga i den. Men jag är inte lika frälst som alla andra. Lägger hellre mina pengar på en god Häagen dasz.
Ja jag förstår verkligen inte vurmen för ottoglass. Rebrandad åhusglass liksom
 
Nu har jag kikat! :D Man kan visst välja både storlek på kulorna och antal kulor, men priset för en normal kula är i alla fall £2, så vad blir det? Typ tjugofem spänn?
Det är i alla fall ett hemskt poppis glassställe och de gör in egen glass, så jag antar att den är god också. Hemskt många smaker har de!
 
Nu har jag kikat! :D Man kan visst välja både storlek på kulorna och antal kulor, men priset för en normal kula är i alla fall £2, så vad blir det? Typ tjugofem spänn?
Det är i alla fall ett hemskt poppis glassställe och de gör in egen glass, så jag antar att den är god också. Hemskt många smaker har de!
Inget pris jag skulle reagera på som högt här i Sverige!
 
10053B48-11E8-4482-AF63-737E5F3E733C.jpeg

Första rundan resulterade i Solero-sorbet! Persika, mango, passionsfrukt och ananas
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 449
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 653
Senast: tanten
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 490
Senast: Farao
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 798
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp