Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag fick detta i lådan som dök upp igår:

Redken schampo och balsam
Claudia nagellack "ocean deep". - Kan köpa "Claudia" på ICA Maxi för 10 kr...
Body buttern från The Body Shop
Parfym från Elizabet Arden och eyelinern från Bombshell.

Jag fick detta i lådan som dök upp igår:

Redken schampo och balsam
Claudia nagellack "ocean deep". - Kan köpa "Claudia" på ICA Maxi för 10 kr...
Body buttern från The Body Shop
Parfym från Elizabet Arden och eyelinern från Bombshell.

Varför "claudia"?

Okej. Just det märket går som sagt att köpa på ICA för en väldig billig peng, menade inte att det går att köpa kopior av märket som jag antar att du trodde att jag menade?

Tycker faktiskt det är tråkigt att få sånna "skitmärken" i Glossybox. Från början blev man lovad att få tester och fullsizeprodukter från exklusiva märken...
Nagellack är jag väldigt trött på nu också. Får ju en i varenda låda och asfula färger dessutom.

Jag blev också besviken på det nagellacket. De lack jag fått tidigare (det här var min tredje box+brittiska boxen) har ju iaf varit typ lite dyrare märken iallafall. Claudia kändes inte jätteskoj. Även om jag gillar nagellack så.
Hade också velat få redken schampo o balsam istället för mjällschampot jag fick.

Förutom nagellacket!!!! så är jag jättenöjd med månadens box! :)

Jag fick:
Nagellack från Claudia
Redken schampo & balsam "Diamond oil"
Duo ögonskugga från Model co
Eyeliner från bombshell
Bodybutter från TBS

Fick ju trots allt både schampo och balsam, så på ett sätt 6 produkter > kan bortse från det hundrade nagellacket.

Jag får alltid min box efter er andra. Nyfiken o dum som jag är förstör jag min överraskning med att kolla i tråden varje månad. :banghead:
Jag älskar nagellack o läppstift, men jag undrar liksom flera andra varför i hela världen får man sådana märkliga färger? Det märks verkligen att de vill att man skall köpa ett nytt i rätt färg direkt. Lite dåligt faktiskt. Man betalar ju ändå för att få proverna.
Men det turkosa som var för tre månader sedan och det glittriga för två månader sedan är superfina ihop. Först turkos o sedan glitter. Blev en riktig sommarfrärg!
Ska testa samma med det signalrosa från sommarboxen.

kl
och jag är sur att jag inte var en av dom som fick redken schampo o balsam. Kul med ett mjällschampo när man inte har mjäll..å alltid använder schampo o balsam. Jaja, får skänka sambon det kanske :P

Det känns som att jag inte alls fick samma saker som er andra?

Jag fick:
Nagellack från Claudia - rosa
Eyliner från Bombshell
Schampo + balsam för färgat hår från ID Hair
Cc cream från L'oreal
Duschkräm + parfymprov från Naomi Campbell

Jag blev jättenöjd mad allt förutom nagellacket, får se om bag kan ge bort det till en vän :)

En kompis till mig fick likadant som du! :)

Igår lyckades jag än en gång få växla in en gratis låda, tror detta är femte som jag får gratis sen jag började + jag lyckades åter igen "värva en vän" så då fick jag nästan nästa låda gratis på en gång! ^^

Senast ändrad:

Schampo+balsam från ID
Nagellack som er andra.
Duo ögonskuggan
Bodybutter från TBS
Eyeliner från Bombshell

Helt ok, behövde nytt schampo+balsam och eyeliner är en av få produkter jag använder regelbundet :D

Jag har precis hämtat min låda, jag fick;

Body butter från Body SHop
Shampoo óch balsam från ID Hair
Claudia Nagellack i färg gammelrosa-brun
svart eyeliner bombshell
Lösögonfransar

Eyeliner verkar bra men tyvärr har jag redan så många så det verkar onödigt

Är jag den enda som fått lösögonfransar?
ögonfransar verkar vara tema hos mig- förra gången fick jag ögonfransböjare- den får jag nog ge eller byta bort

Fick bombshell eyelinern från min granne som prenumererar, lade på den som jag brukar, efter ett par timmar var den utsmetad över halva nyllet. Ska aldrig mer testa en ny eyeliner under en arbetsdag utan speglar, undra hur länge jag gick runt med det gotiska utseendet som det frambringade. :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 974
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka