Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag har en fråga till er som är lite mer initierade. :) jag har funderat lite på att skaffa en prenumeration, men jag vet inte om det är något för mig. Gillar naglar och hår mycket men sminkar mig så gott som aldrig. Hur mycket går de efter den här skönhetsprofilen? Jag förstår ju att det säkert blir en del smink ändå, men vore ju drygt om det är typ 4/5 sminkgrejer varje månad. Tror ni det är något för mig? :)

Jag skulle nog vilja säga att under den tid vi haft prenumerationen att det är mer än två tredjedelar saker till hy/hår/naglar än rent smink. Vi började med boxen i mars, och har sedan dess inte fått en enda riktig mascara. En guldig sak bara. Men jag vet ju att halvåret innan vi hoppade på tåget, klagade många på att de hade fått för många mascaror. Så tja - det är nog en chansning.

Jag fick min box precis nu.

En snabb titt och jag är nöjd. Inte massa smink som jag aldrig kommer att använda (får hellre olika hudvårdsprodukter).

- Batiste torrschampo
- Botanics lermask
- Naobay universalkräm
- Emite ögonskugga
- Oriflame mascara

Mycket bra med en mascara i fullsize dock, min är precis slut.

Jag har inte fått något innan, så mig gör det inget. Men det är klart att det är trist om man får samma grejer frekvent i lådorna.

Typ KL

Just torrschampo är faktiskt något jag uppskattar att få i boxarna. Visst, flaskan är liten och pluttig men smidig att ha med sig då ju :)
Och visst är den billig, men ibland får man ju små skitgrejer så. Så länge boxarna är värda mer än 139:- tycker jag att det är värt det :)

Idag blev jag dock lite ledsen, för min ögonskugga var trasig. :( Så jävla surt.
Så jag får väl se om jag får någon ny eller ej. Skulle inte förvåna mig om de inte har några kvar...

Fick för övrigt samma som Undret förutom att jag fick en deodorant från Emma.S istället för mascaran...

Mm, skittrist. Men men, shit happens. Bara de rättar till det blir jag nöjd.
De har skött sig exemplariskt vad det gäller reklamationer för min del tidigare så. :)

Nöjd med boxen annars iaf :)

*knapplån*

jag fick:
* torrschampoo xxl volume (köpte såklart torrschampoo igår på affären haha men nu har jag två olika så :P)
* botanics lermask (ska bli kul att testa :) )
* naobay universalkräm (har massor nu men det är väl alltid bra att ha..)
* emite makeup (ska bli intressant och se hur svart den är)
* emma s deo (vilken tråkig förpackning men är kanske bra. ska testas imorgon)

*kl*
Jag hade precis avslutat min pren. men nu såg jag ju att jag hade glossydots för en gratis box så måste ju ta den. Åsså fick jag den där Golden boxen av gubben ist för en adventskalender från BS. Hehe han tyckte mycket om den idén. Hoppas den är bra nu då!
Vet inte om jag kommer få November boxen då jag hade avslutat, men nu när jag satte igång den igen så stod det att jag redan hade en beställning på november boxen och kommer få december. Så får se om den dyker upp!

*knapplån*

jag fick:
* torrschampoo xxl volume (köpte såklart torrschampoo igår på affären haha men nu har jag två olika så :P)
* botanics lermask (ska bli kul att testa :) )
* naobay universalkräm (har massor nu men det är väl alltid bra att ha..)
* emite makeup (ska bli intressant och se hur svart den är)
* emma s deo (vilken tråkig förpackning men är kanske bra. ska testas imorgon)

Jag fick exakt samma box. Trist med ännu ett torrschampo - det här är min TREDJE flaska, och eftersom jag tränar dagligen och därmed också tvättar håret dagligen (och dessutom har tjockt, frizzigt fluffhår som definitivt inte behöver mer volym!) så har jag ungefär noll behov av produkten. Nu när jag är sjuk och inte kan träna så kanske jag i alla fall ska prova...

I övrigt är jag hyfsat nöjd. Inte den roligaste boxen jag har fått, men grejer jag kommer att använda i alla fall. Hoppas att ögonskuggan är så svart som beskrivningen vill göra gällande. Som gammal gothare har jag ganska många bittra erfarenheter av svarta skuggor som verkar lovande men blir mesigt grådaskiga vid användning, så jag är lite skeptisk...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 974
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka