Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilens årliga service slutade på 11500 kr pga av oförutsedda fel....![]()
Vid förra verkstadsbesöket hade dom "glömt" att byta kamrem..... o gud vet allt annat dom också hade glömt... Kommer aldrig att lämna bilen där igen kan jag säga....O herre jävlar!Vad sjutton hade hänt med den?!
Vid förra verkstadsbesöket hade dom "glömt" att byta kamrem..... o gud vet allt annat dom också hade glömt... Kommer aldrig att lämna bilen där igen kan jag säga....
Som grädde på moset, fakturerade dom inte privatkunder, utan ville ha kontant betalt för att jag skulle få ut bilen...
Ja frågan är vem man kan lita på. "min" verkstad är också en "kontollerad verkstad" hur fan kan man då glömma byta kamrem - det kunde ju förstört hela motorn om det velat sig illa.... Jag har ingen koll på när saker o ting ska göras utan lämnar på service för att dom ska utföra det som rekomenderas...
När jag köpte min nuvarande bil var den nästan nyservad (fick se kvitton och allt). Det var ett fel på den som jag visste om så jag lämnade in den. Min mek ringer och frågar om han ska byta oljan när han ändå har bilen inne. Varför då frågar jag, det gjordes ju för några månader sedan? Svaret var: "Den luktar illa". De tidigare ägarna var helt okunniga och jag ger mig den på att verkstaden de använde (auktoriserad Saab-verkstad!) bara kört in bilen och sedan ut igen![]()
Min bästa kompis har svikit mig på alla nivåer. Väldigt grundligt maoDet betyder att jag har bekanta kvar (vilka är toppen) men det var denne person som kände mig utan och innan
![]()
Jag vill verkligen inte att julen kommer i år. Det enda roliga är secret Santa. Annars vill jag inte fira jul. Pynta, baka - nä. Här har det inte kommit upp en enda stjärna i fönstret. Vill inte!
Anledningen är att pappa inte är här med oss. Han älskade julen. Utan honom behöver jag ingen jul. Men sambon och min bror tycker att jag ska "ställa upp" för mammas skull.