Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle vilja lämna in ett jävligt stort klagomål på att jag nu har följande i mitt liv:

1. en ponny med akut fång. Munkorgsjävlar släng er i väggen, det enda ni gett mina hästar är skavsår.
2. en islandshäst med en återkommande senskada.
3. utebliven semester pga ovanstående.
4. svår hjärtesorg pga hästarnas situation. Semestern skiter jag i men den hade varit välbehövlig för den lilla familjen.

Jag vill gnälla på det plötsliga vägarbetet som gör min jobbresa en kvart längre. En kvart som jag får sno från min nattsömn. För att inte tala om hur enerverande det är att stå och vänta på lotsbilen.

Jag blir så förbannad när jag ser hemtjänstpersonal som är ute och går med gamlingar och idioterna går typ en meter ifrån och glor på mobilen medan tanten kämpar på med rullatorn en bit efter. Hatar att vem som helst får jobba med gamlingar

Jag blir så förbannad när jag ser hemtjänstpersonal som är ute och går med gamlingar och idioterna går typ en meter ifrån och glor på mobilen medan tanten kämpar på med rullatorn en bit efter. Hatar att vem som helst får jobba med gamlingar

Det är ett område där det skulle kännas befogat att införa mystery shopping för serviceförbättring om det är så att ordinarie användare inte kommer sig för att säga ifrån.

Det är ett område där det skulle kännas befogat att införa mystery shopping för serviceförbättring om det är så att ordinarie användare inte kommer sig för att säga ifrån.

Ja! Jag gick faktiskt fram till personen sa några väl valda ord. Typ. Du är på jobbet. Det är tråkigt att se att du inte är engagerad men du får betalt för att utföra en tjänst så kom igen

Börjar just vakna upp ur min koma av matförgiftning från en pizza igår. Inte kul kan jag säga. Men har bara kräkts åtta gånger på 7 timmar, så det är väl kanske inte så farligt. Värre att tvingas sjukskriva sig från nya jobbet man endast jobbat en vecka på.

Börjar just vakna upp ur min koma av matförgiftning från en pizza igår. Inte kul kan jag säga. Men har bara kräkts åtta gånger på 7 timmar, så det är väl kanske inte så farligt. Värre att tvingas sjukskriva sig från nya jobbet man endast jobbat en vecka på.
Stackare

Plus i kanten att de åtminstone går ut... Fick ett litet utbrott på en av personalens på svärmors boende, det var ju ingen idé att gå ut för de glömde ju ändå bort det på en gång... :rage:

Jag är sjukt irriterad och grinig på en stor budgivningssajt på nätet som plockat bort min ena annons. Anledning? "Lagd i fel kategori för att slippa erbjuda Klarna". Ehm, nej. :grin: Jag la helt enkelt inte den under kategorin "läder" eftersom väskan visserligen har skinndetaljer, men främst är i lack och canvas. Då tycker jag att den passar bättre under kategorin "övrigt" än "läder". :confused:

Jag har skavsåret från helvetet pga nya skor. Game over typ. Skjut mig nu osv

Jag måste vänta 9,5 dagar till innan jag kanske får veta vad som är fel med mitt blod och om jag behöver göra benmärgsprov. :( Försöker undvika att googla myelom och annat hemskt. :arghh: Samtidigt känns det bättre att vara förberedd på det värsta i stället för att tänka positivt och sen kanske bli chockad när jag får veta diagnosen.

Jag har skavsåret från helvetet pga nya skor. Game over typ. Skjut mig nu osv

Man ska inte ha fina skor, man ska ha kängor :idea: :up: :D

-----
Försöker vakna från snorhelvetet så jag kan släpa mig till frissan (vilket ska bli supertrevligt, håret är lite för långt nu). Min fot gör väldigt ont men går att gå på iaf. Naprapaten ska få kolla på den idag när jag ändå ska dit och samma sak imorgon när jag ändå har läkartid :p ta två betala för en liksom :D

Det är fan inte kul att se ett muskranie studsa på golvet när man städar (läs sanerar) vindsvåningen :yuck: jag är inte kräsmagad men det finns faktiskt gränser. Kan tillägga att jag kommer att spraya hela eländet med något bakteriedödande (bokstavligen). Tur att man är bonnjänta och inte spyr så lätt :meh:

Något säger mig att det här egentligen inte ingår i min arbetsbeskrivning så när festen väl börjar på lördag ska jag faktiskt bli full :up: :D
Å blä! Det där hände mig också när jag skar ned gammal spännpapp på min förra gård. Jag fick en musmumie i huvudet, flög ned från stegen och skrek som en liten flicka... :D Tur att jag var själv.

Jag skar mig ordentligt i högra tummen precis där man greppar och jag ska få främmande och har inte städat mm. Allt jag tar i som behövs lite kraft gör ont.

Och nu ringer de från nåt indisktalande ställe och börjar babbla om min computer. På mitt fasta telnr som jag nästan aldrig använder eller uppger. Varje dag denna vecka. Jag upplyser de om att jag inte har nåt problem och lägger på.:devil:

Och nu ringer de från nåt indisktalande ställe och börjar babbla om min computer. På mitt fasta telnr som jag nästan aldrig använder eller uppger. Varje dag denna vecka. Jag upplyser de om att jag inte har nåt problem och lägger på.:devil:
Jag svarar inte ens när såna ringer dvs jag har fått några samtal med utländska nummer. Och då svarar jag inte för jag tror typ att jag förlorar pengar så fort jag svarar...:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
680
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 105
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur