Tack för tipsetVissa djurbutiker har smakgaranti. Vet dock inte vilka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipsetVissa djurbutiker har smakgaranti. Vet dock inte vilka.
Här finns en grupp som åker till Ukraina vi har lämnat kattmat dit. Men torrfoder finns som jag skrev att köpa i butiker som har smakgaranti där man kan prova och lämna tillbaka inom 30 dagar.Ska googla och se vad det är för ngt
Ja det ”kvittar” om det är dyrt, bara hon äter men lite segt med alla saker man testar som hon knappt äter av. Vet inte om ngn förening som hjälper hundar skulle vara intresserade fast kanske torrfodret är öppnat. Har ju massa oöppnade blötfoder portioner med. Känns onödigt att slänga![]()
Tack för tips. Ska kolla upp vad det finns i närhetenHär finns en grupp som åker till Ukraina vi har lämnat kattmat dit. Men torrfoder finns som jag skrev att köpa i butiker som har smakgaranti där man kan prova och lämna tillbaka inom 30 dagar.
Arken zoo har så. Vi provade oss igenom en del. Men finns fler företag.Tack för tips. Ska kolla upp vad det finns i närheten![]()
Pappisen som vägde närmare 5 fick två . Plus ett torrfoder att plocka av när han villeHur många mushbollar ger ni med mindre hundar åt gången?
Min väger 3 kg och fick 2 bollar + en boll nötvom varje gång, men han bränner kalorier som ett ånglok bränner kolHur många mushbollar ger ni med mindre hundar åt gången?