Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nej, helt värdelöst. Det kom lite snöblask som övergick i regn. Sååå tråkigt.
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jag har inte känt på snö på mer än 7 år, så jag hoppas att till och med Malmö får lite tills jag kommer hem. Två veckor hemma i jul ska bli så himla mysigt!

Imorgon åker jag till Dublin för en kväll på Jameson destilleri med middag och show. Ska hinna träffa en svensk kompis och hennes pojkvän innan. Hur sannolikt är det att två av mina nära kompisar flyttar utomlands och dessutom till samma ö som jag?

Häromveckan började en ny svensk tjej på jobb, jag kommer hinna lära upp henne lagom tills jag ska kläcka bomben att jag ska flytta. Passar ganska bra alltså. Jag ser fram emot att ha det överstökat och hoppas att vi får sålt huset snabbt....
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Vi fick lite snö förut och mer idag.
Tittade ut tidigare och då vräkte det ner. Får se hur länge det stannar bara.
Det är halt som tusan överallt också.
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

vi fick lite snö här nere i småland. Lite. Det blev lite vitt, men fortfarande mest grönt på gräsmattan, låg väl kvar en dag :(
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Har ingen snö i kristianstad heller, kom lite snöblandat i måndags, så det blev liite vitt, men det höll inte i sig många timmar...
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Idag ösregnar det så nu försvinner allt igen. :(
Dessutom är det isgata deluxe utanför på vägarna
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Här har vi snö, och årets julkort är fotat:

IMG_0911.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

+ Mirre
Tack :) ja första kortet blev så bra. :) Men så var de broder som tog kortet också. :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Här kommer mina försök till julkort:) Skickar aldrig kort och känner ja mig själv rätt kommer jag att vela tills det är för sent att beställa och man får skicka som mail istället :angel:
Ej behandlade än, ska beskäras lite mm.. Men ni får hemskt gärna hjälpa mig att välja;)
046.jpg

016-1.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

livepreviewaspx.jpg



............................................................................................................
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
360
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 362
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp