Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Sv: God Jul och Gott Nytt År

Åh! Tack så mycket för erbjudandet! Men tyvärr så skickade jag iväg en beställning alldeles nyss :grin:
Men tack igen :laugh:
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

aha oki :)
Jag vet inte hur jag ska göra med julkortet i år.
Min kamera måste eg göras ren (har fått skit på sensorn, så det syns på alla bilder) innan jag fotar. Men som sagt har jag ju ps så ev smuts kan lätt tas bort efterhand.

Så velar lite om jag ska ta nya kort eller vara lite slö och göra ett kort på ett gammalt. Har ju massor med bilder i datorn. Verkligen massor :p
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Här kommer min, hemligt utlagd på nätet :D

julkort.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Tack! Det var ju så typiskt att båda skulle sova när vi fotade, de som aldrig annars sover utan oss. (förutom på nätterna..)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

+ Visslan

Vilka underbara jul-foto på barnen :love:

kl
Här kommer mitt bidrag.. Inte lätt med en kille som mest har spring i benen eller är gnällig och bara vill upp-upp-upp ;) Dessutom ögoninflammation just nu och fotot togs precis efter att han damp med näsan i marken och slog upp den, stackars barn med hemska föräldrar som dessutom tvingar ut honom i alldeles för tunna kläder mitt i vintern :devil:
Men såhär fick det bli
DSC_1856omgjord.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Vilken fin bild! Hade ni så mycket snö? Måste ju ha varit från igår? Väldigt söt liten kille! :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Vilken fin bild! Hade ni så mycket snö? Måste ju ha varit från igår? Väldigt söt liten kille! :)

+ visslan: Tack så mycket!! Hahaha, ja visst har vi mycket snö alltid ;) Vi tog fotot tidigt i förmiddags när den fortfarande låg kvar, gäller att passa på :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl
Blir nog sent kort från oss i år igen, har inhandlat en tomteluva och tänkte fota dottern i poolen när vi åker utomlands nästa vecka :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl

Vi skickar inga julkort, men vi gör en kalender varje år som vi ger bort i julklapp till ett gäng i närmsta släkten. Här kommer några bilder från idag när vi tog kort inför årets decemberbild. Dock är det inte bestämt ännu vilket kort som det ska bli, så här är bara ett alternativ
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...3800285255_567355254_11043275_155729660_n.jpg

Och här är två söta tomtenissor =)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...03800490255_567355254_11043276_81724565_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...800645255_567355254_11043277_1541294632_n.jpg

Förresten är det första gången jag länkar till facebookbilder, fungerar det? Hur gör jag för att få dem synliga i inlägget? Jag hatar att pixbox har lagt ner!
//Julia
 
Senast ändrad:
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jättefina bilder! Har ni så mycket snö nu, det kan ju knappast vara från förra året? Vi har haft typ 6 grader och snålblåst idag, sjukt tradigt väder. Men bergstopparna är vita!
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nästan hela Sverige fick snö nu för några dagar sedan, så nu är det vitt och fint :)
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
360
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 374
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp